Wednesday 17 February 2016

MENJANA PENDAPATAN DI APLIKASI WOWAPP

BAGAIMANA MAHU MENJANA PENDAPATAN DENGAN APLIKASI SOSIAL WOWAPP!!






Anda biasa memuat turun apps media sosial seperti WhatsApp, facebook, wechat, beetalk dan sebagainya, tetapi apps yang ingin saya perkenalkan bukan sahaja dapat membantu anda berkomunikasi dan berbalas pesanan dengan kenalan anda, ia juga membantu anda menjana pendapatan untuk anda.
Memperkenalkan apps terbaru yang dikenali sebagai 

“WowApp”, WowApp tidak seperti aplikasi lainnya yang dapat dimuat turun secara terus melalui playstore. Seseorang yang mahu memasang WowApp perlu mendaftar melalui link pengguna lain yang telah berdaftar dan memasang WowApp, apabila anda memasang WowApp melalui link WowApp pengguna yang lain, pengguna tersebut akan dapat mengumpulkan satu koinz apabila seramai seratus orang yang daftar sebagai pengguna WowApp melalui link pengguna tersebut. Ini bermaksud apabila pengguna tersebut dapat memperkenalkan WowApp kepada seratus orang dan mereka pula mendaftar dan memasang WowApp melalui link miliknya, dia dapat mengumpulkan seratus koinz.






• Untuk mula berdaftar sila klik/taip link di atas pada web browser.
• Setelah klik link tersebut, anda akan lihat nama saya, dan anda klik button join yang disertai dengan nama saya.
• Akan keluarlah borang pendaftaran pengguna WowApp, sila buat pendaftaran dengan nama yang betul dan emel yang aktif (peringatan: emel itu penting untuk masa hadapan, ini merupakan sebuah program yang menjana income seumur hidup.)
• Masukkan nombor telefon yang selalu aktif dan internetnya sentiasa aktif. Selepas daftar,  akan sampai mesej ke telefon anda 4 digit.
• Anda masukkan 4 digit yang diberi, dan pendaftaran anda telah berjaya.
• Setelah selesai, kongsikanlah apps ini kepada rakan-rakan kenalan anda. Semakin ramai kenalan yang join pendaftaran WowApp melalui link anda semakin bertambahlah koinz yang boleh ditukar nilai wang melalui sistem cash out secara elektronik.
• Setiap profit yang anda dapat, anda boleh transfer kemana-mana akaun bank tempatan (akaun anda sendiri).
• Peluang ini masih baru, kita hanya bertukar daripada Whatsapp kepada Wowapp secara percuma tanpa sebarang modal atau bayaran.

Mengapakah anda perlu

beralih kepada WowApp?

• Wowapp adalah percuma
• Sahamnya melebihi daripada 70% daripada hasil/margin sendiri dengan anda
• Daripada yang anda perolehi, anda boleh mendermakan kepada salah satu daripada 2000 badan amal di 110 buah negara atau cash out untuk diri sendiri, pilihan adalah milik anda.

Apa yang unik mengenai 

WowApp?

• Mendapat semasa anda bersosial: kita berkongsi lebih daripada 70% melalui hasil kami   masyarakat.
• Gunakan pendapatan anda untuk kebajikan untuk badan amal.
• Anda sendiri boleh memindahkan koinz anda berbentuk wang tunai ke akaun bank, kad kredit atau akaun paypal.
• Panggilan di seluruh dunia pada kadar terendah; WowApp percuma untuk audio dan video panggilan WowApp.
• Mod peribadi; mendapatkn ciri privasi yang terbaik di mana mesej dipadam apabila anda menamatkan perbualan.

Lain-lain kelebihan WowApp
Wowapp adalah percuma untuk digunakan dan anda boleh menerima pendapatan tanpa perbelanjaan wang, Plus wowapp untuk wowapp panggilan adalah percuma!
Dapatkan ganjaran untuk semua yang anda dan rangkaian anda lakukan pada wowapp sehingga 8 peringkat yang luas. Kami berkongsi lebih daripada 70 peratus dari hasil/margin kami
Berkualiti tinggi.
Menukar WowCoins kepada wang sebenar apabila anda menderma kepada salah satu daripada 2000 badan amal atau apabila anda membuat wang tunai untuk kegunaan anda sendiri.
Wowapp adalah lebih ringan berbanding whatsapp.

INGAT!!! Setiap kali kita online wowapps dan kita berbual melalui WowApps, kita dapat membuat duit. Ini kerana syarikat internet akan bayar duit pada WowApps, dan WowApp akan kongsikan sebahagian keuntungannya dengan kita. Pendapatan ini adalah seumur hidup, semakin banyak kita chat secara percuma, semakin banyak syarikat internet akan membayar kepada WowApp seterusnya WowApp akan berkongsi profitnya dengan kita.

PERCAYA KE TAK PERCAYA?????ANDA TENTUKAN....
JOM JOIN NOW,,,


No comments:

Post a Comment