Friday 19 February 2016

Satu-satu nya Aplikasi Percuma yang bagi cash back kepada penggunanya.


1 Aplikasi Percuma seperti Whatsup yang boleh buat semua perkara seperti Video Call, Call, Chating,Email dan menjana pendapatan tambahan.
Satu satunye Aplikasi di Dunia yang memberi Cash Back kepada pengguna mereka!!! Aplikasi yang lain ada bagi balik ganjaran tak????
Hanya di WowApp sahaja anda dapat ganjaran Cash Back dalam bentuk WowCoin, 1 Wow Coin : Usd 0.01 sen . Kalau Convert duit Malaysia kita dapat RM 0.04 sen.Pepatah Melayu mengatakan, Sikit-sikit Lama-Lama jadi Bukit. Jika rakan dan saudara kita ramai di WowApp, ,maka dapat lah lebih WowCoin,
Kita guna internet bukan percuma, paling minimum. pun rm 6 untuk 500mB. Di WowApp anda dapat menjimatkan perbelanjaan anda.
Setakat ni pengguna yg telah menggunakan Aplikasi WowApp ini, amat berpuas hati kerana ia ringan, boleh video call free. Watak Emoji dan sticker pun banyak dan cantik.
Contoh. Seorang guru yang berjauhan dengan Isterinya, Suami di Kedah, isteri di Serawak. Telah menggunakan aplikasi WowApp ini untuk berhubung melalui video call di WowAPP , Free sahaja. Kualiti gambar video call yang cantik dapat mengeratkan hubungan mereka, setiap masa isterinya Video call suaminye. WowApp Boleh digunakan di phone atau laptop. Kasih sayang mereka yang renggang sebekum ini bertambah erat setelah install WowApp. Aplikasi WowApp ada Private Mode, sesiapa puntidak akan tahu apa yang anda bualkan atau bincangkan di WowApp termasuk Suruhanjaya Komunikasi. Privasi anda diutamakan dan dijamin oleh syarikat WowApp.
Daftar percuma di https://wowapp.com/w/syairani selepastu install WowApp.
Untuk maklumat lanjut sila layari blog kami di
http://jutawanwowapp.blogspot.my/
Jika anda dapat post ini, Please share dekat orang yang memerlukan.

                                               Testimoni WowApp

Daftar percuma di https://wowapp.com/w/syairani selepastu install WowApp.

No comments:

Post a Comment